Przejdź do treści

Rekrutujemy – Młodsza specjalistka/Młodszy specjalista ds. mediów społecznościowych i budowania relacji

Jesteśmy organizacją działającą na rzecz osób z niepełnosprawnościami w Polsce, a naszą misją jest tworzenie przestrzeni publicznej dostępnej dla wszystkich, pod względem architektonicznym, społecznym i związanym z komunikowaniem się. Zmieniamy także sposób postrzegania osób z niepełnosprawnościami.

Szukamy osoby na stanowisko: Młodsza specjalistka/Młodszy specjalista ds. mediów społecznościowych i budowania relacji.

Opis stanowiska:

Praca częściowo zdalna, częściowo stacjonarna w siedzibie fundacji oraz w innych miejscach w zależności od wykonywanego zadania. Zakres obowiązków wiąże się także ze spotkaniami, rozmowami, a także komunikacją telefoniczną, przez media społecznościowe, mailowo i narzędzia wykorzystywane przez Fundację Kulawa Warszawa. Szukamy osoby, która będzie miała łatwość w nawiązywaniu relacji, prowadzeniu mediów społecznościowych i wprowadzania nowych rozwiązań. 

W Fundacji Kulawa Warszawa cenimy szczerość, działamy zgodnie z wewnętrznym Kodeksem Etyki i Postępowania i wspieramy indywidualny rozwój. Nie trzeba od razu wszystkiego wiedzieć i umieć, ale mile widziane jest doświadczenie i wiedza na temat niepełnosprawności i dostępności. 

Zakres obowiązków: 

  • Poprowadzenie strony www (wordpress)
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok).
  • Tworzenie i publikowanie postów
  • Budowanie i utrzymanie zaangażowania społeczności obserwatorów w mediach społecznościowych
  • Aktywna moderacja dyskusji w kanałach social media
  • Śledzenie bieżących trendów w social media i e-marketingu
  • Rozwijanie nowych kanałów komunikacji
  • Inicjowanie w MS przedsięwzięć i wdrażanie projektów mających na celu pozyskiwanie nowych obserwatorów Fundacji Kulawa Warszawa
  • Realizacja ogólnopolskich kampanii wizerunkowych i fundraisingowych Fundacji Kulawa Warszawa
  • Inicjowanie i rozwój relacji z klientem biznesowym

Nie musisz mieć doświadczenia jednak konieczna jest Twoja gotowość i chęci do pracy ww. zakresie, umiejętność nawiązywania relacji oraz kreatywność. Jeżeli czegoś z powyższych rzeczy jeszcze nie umiesz, możemy pomóc Ci się tego nauczyć. 

Oczekujemy:

  • Kreatywności,
  • Sumienności i systematyczności,
  • Umiejętności organizacyjnych (zwłaszcza w warunkach pracy zdalnej),
  • Zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • Odpowiedzialnej postawy wobec podejmowanych zadań oraz zespołu fundacji,

Oferujemy:

  • Pracę w wymiarze 1/2 etatu z możliwością rozszerzenia w przyszłości
  • Pracę częściowo zdalną
  • Elastyczny czas pracy
  • Wsparcie merytoryczne, szczególnie w początkowej fazie zatrudnienia
  • Otwartość na osoby będące dopiero na etapie uczenia się w tym kierunku
  • Możliwość rozwoju w obszarach związanych z działalnością fundacji
  • Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje
  • Otwartość na nowe pomysły
  • 2200 zł brutto
  • Podwyżki zgodnie z wewnętrznym regulaminem. 

Prosimy o przesłanie CV na adres: izabela@kulawawarszawa.pl

Do CV prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji realizowanej przez Fundację Kulawa Warszawa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)”.

W tytule maila prosimy wpisać: „Rekrutacja 2024 – media”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *